Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie jak najlepszej obsługi gości hotelowych zgodnie z obowiązującymi standardami. Do codziennych obowiązków będzie należało:
• meldowanie i wymeldowywanie gości,
• wystawianie faktur, dokumentów sprzedaży, rozliczeń,
• prowadzenie kasy,
• udzielanie informacji gościom o usługach hotelowych,
• dokonywanie rezerwacji i reagowanie na bieżące potrzeby gości,
• sprzedaż usług hotelowych - ofertowanie.
• mile widziane doświadczenie na niniejszym stanowisku lub zbliżonym,
• znajomości języka obcego na poziomie dobrym,
• dyspozycyjności – praca zmianowa w trybie 12 - godzinnym,
• bardzo dobrej znajomości pracy na komputerze,
• umiejętności pracy w zespole,
• dbałości o prezencję i znajomości zasad savoir vivre,
• samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy,
• umiejętności stworzenia przyjaznej atmosfery, życzliwości i uprzejmości,
• mile widziana znajomość hotelowych systemów rezerwacyjnych,
• lojalności w stosunku do firmy.
• możliwość wzbogacenia doświadczenia w branży hotelarskiej,
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/zlecenie/działalność gospodarczą (do wyboru przez pracownika),
• wsparcie w rozwoju poprzez system szkoleń wstępnych i zawodowych,
• kulturę organizacyjną zorientowaną na ludzi,
• elastyczny grafik – w miarę możliwości,
• atrakcyjne wynagrodzenie – stawka godzinowa plus program motywacyjny,
• szansę rozwoju zawodowego,
• możliwość zakwaterowania i wyżywienia.
|